In my life

In my life

lördag 31 december 2011

Välkommen år 2012

Nytt år, nya möjligheter. Kan bara önska att detta nya året ger mer möjligheter och mer lycka än 2011. För alla. Många nära och kära har mått dåligt, många har gått bort och många har fötts, vilket iof är stor lycka!
Men för mig så var det jättejobbigt när min morfar gick bort i augusti förra året. Känns konstigt att säga föra året när förra året var igår...men i aug 2011 fick han bort och han har alltid stått mig nära, så det var tufft. Han är den om förstått mig, skickat handskrivna brev till mig in i det sista, alltid lagat den mat jag önskat när jag kommit på besök, alltid gjort värsta hotellfrukosten de gånger jag har sovit över. Älskade morfar. Hela 91 friska år blev han och var klar i huvudet in till det sista. En dör och en föds, ja så säger de ju... Och Ella föddes. Lyckan 2011. Min och Idas gemensamma kärlek kom. Nummer två  i ordningen. Ville var vår första gemensamma lycka 2009.
Annars har 2011 varit ett år av bekymmer, lycka, tur, otur... Ja, som alla år. Det finns nog inget år som skulle ge full lycka varje dag, 365 dagar, men man får försöka att göra varje dag till en bra dag även om det inte alltid går och vissa dagar är ett helvete. För många.
2012 ser jag som ett år som börjar bra. Det börjar med en lång promenad snart haha...
Nä, men jag ser möjligheter framför mig, ett bättre tränings år (då jag mår bäst av att träna o känna mig vältränad), ett år med lite fler resor, ett år med ett förhoppningsvis bra jobb, då min mammaledighet går ut i vår/sommar, ett år med massor av kärlek från MIN familj - Ida, Theodor, Ville och Ella. Min familj.

GOTT NYTT ÅR fina vänner, okända och kända läsare!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar