In my life

In my life

tisdag 27 december 2011

En helt vanlig tisdag....nästan

Julen är över och idag gick Ida tillbaka till jobbet igen. Trist tycker jag...så skönt när hon e hemma och vi ar samlade hela familjen. Jag e nog ett flockdjur när det gäller mina älskade. Vill vara med dem jämt. Ja, med en paus då och då såklart annars hade jag fallit som en fura haha. Egentid behövs den också.
Igår hade jag det och var på gymmet en vända, samt på Nova Lund och kollade in rean på P.O.P
För julklappspengarna till barnen fick de överdragsbyxor. Gråa snygga som kommer passa till våren och hösten för Ville och dem till Ella kommer passa nästa höst och nästa vår. Perfektus!

Idag hade jag tänkt o ta med kidsen till skogen med lunch och fika och ha en halvdag ute i det blöta...men det blev lite för blött kan jag tycka. Lite för bra av det goda...lite den.
Lagom till jag hade tagit fram allt så började det ösregna så min plan brann inne lite... Men det är väl så typiskt liksom? När man väl ska göra nåt liksom.
Vi får mysa inne istället. Kanske picknick på golvet i en koja? :-)


Theodor lär Ville hur man DJ:ar haha...Pallar inte alls :-)

Och lillasyster tittar nöjt på :-)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar