In my life

In my life

tisdag 13 december 2011

Lucia firande

Lucia och det inledde dagen med en arg tomtenisse, en glad pepparkaksgubbe och en febrig lilltjej. Premiär för att vara sjuk. Lite gnäll på morgonen men somnade gott i vagnen sen på väg till förskolan.
Det var in i bomben kallt idag då det blåste iskalla vindar och alla barnen skulle vara ute + att fikat efteråt också var ute. Vi höll på att frysa ihjäl *brrr*. Ville stod i alla fall kvar bland sina kompisar när de kom ut inför alla föräldrarna på hela förskolan. Det trodde jag inte...lille killen. Humöret har gått till topp då också!

Det blir en lugn dag idag. Väldigt lugn... Ida kom hem kl.01 i natt sen pratade vi så klart när vi inte hade setts sen i fredags morgon. Vi la oss och somnade på stört runt kvart i två, så det blev inte mycket sömn i natt. Klockan ringde kvart i sex, så det var bara att pallra sig upp och göra ordning sig.

I kväll är det träning för min del så jag ska vila lite nu med Ella så jag pallar med att styrketräna. Det var ett tag sen nu men jag måste bli bättre på att ta tag i det. Mår så mycket bättre i kroppen och känslan då.


Febrig men lika glad för det! En kamera framför fejjan ju ;-)

Inga kort från Luciafirandet, då det är många barn på bilderna och
jag har inte frågat om lov så... Nada foto på lilltomten.


Kramis!

1 kommentar:

  1. http://lollipop-ab.se/product_info.php?cPath=33&products_id=159
    tänkte på Ella när jag såg dem!
    kram

    SvaraRadera