In my life

In my life

tisdag 20 december 2011

En bit på väg...

Då har man vaknat till lite och efter en powernap på ca.15 min så är jag piggare än någonsin (känns det som just nu i alla fall).
Dagen började ju tidigt, följt av lämning på dagis/skola och sedan körde jag, Ida och Ella in till Lund för att ha möte på familjerätten ang. Ellas adoption. Det gick bra som vi trodde, de har ju mycket skrivet sedan adoptionen med Ville som inte var så längesen så...det gick smidigt. Nu väntar vi bara lite till.

Det går kräksjuka på dagis o skola nu och på Idas jobb och grannarna har det och jag känner hur jag bara vill isolera mig från omvärlden för några dagar. Jag hoppas verkligen inte någon av oss blir sjuka nu till helgen, men vem hoppas det liksom? Jag talar nog en och samma mening för alla känns det som.
Men usch, nu när vi ska ha julen också + att alla barn är här..det skulle förstöra så himla mycket.
Detta är en julafton på länge som jag verkligen längtar jättemycket efter. Håller tummarna!
Vi håller i alla fall barnen hemma i morgon, eller Ville i alla fall. Theodor har avslutning på förmiddagen så han är inte där så pass länge. Känns inte som jag vill ta från honom hans första julavslutning heller då han är frisk. Mysfika på det i morgon..kanske grilla korv ute? Ja, vi får se :-)
I kväll när Ida kommer hem ska jag i alla fall till Helsingborg en sväng, till Sara.
Skönt att komma ut lite och träffa lite folk. Känner jag behöver miljötränas haha. Social träning liksom.




Mina finaste tjejer

Mitt

Ditt

VÅRT - OSS - VI
Älskar dig

2 kommentarer:

  1. Va härligt. Vi va på familjerätten igår:) allt kommer va klart feb/mars smidigt värre denna gång va de iaf:)

    SvaraRadera
  2. Usch ja, magsjukan är inte roligt alls!
    Jag håller iaf den minsta hemma från dagis då...men skolan kan man ju inte hoppa över för att mamman är rädd för magsjukan :D
    Kram
    BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

    SvaraRadera