In my life

In my life

onsdag 14 december 2011

TÄVLING -Barnvanligt.nu


Lucia har vi bakom oss och JULAFTON framför oss och vad passar inte bättre då än
en liten jultävling! :-)

I samarbete med www.barnvanligt.nu har jag möjligheten att få lotta ut ett
presentkort till värde av 300 kronor.




För att vara med i utlottningen så vill jag att du går in på
deras hemsida genom att klicka HÄR och svara på
följande fråga:

Vilken dag har barnvanligt.nu nya erbjudanden
i sin adventskalender?



När du har hittat svaret skriver du det i kommentarsfältet
i detta inlägget och du har en lott i dragningen.

För att få två lotter skriver du svaret på frågan, samt skriver
vad du skulle vilja köpa på barnvanligt.nu om du vann.


Lätt som en plätt för att ha chansen att presentkortsvinnare! :-)
Tävlingen pågår t.o.m söndag kl.21


Lycka till!


9 kommentarer:

  1. Åh, hoppas på tur, så mkt fint de hade! Varje torsdag är svaret. :-)


    Och för en till lott, jag skulle nog köpa någon fin väggdekor till någon utav de större flickorna, Felicia skulle behöva piffa upp sitt rum lite, eller en bokstavsskallra (M) till Minja.

    SvaraRadera
  2. Så kul!
    Torsdagar kommer nya erbjudanden.
    Jag skulle köpa en söt liten ryggsäck till min systerson som önskar sig en ryggsäck att ha till dagis.

    SvaraRadera
  3. Det kommer nya på torsdagar... Och om jag vann skulle jag vilja ha en retro elefant sparbössa till Theo.... Dom är ju sååå fina!!! Caroline

    SvaraRadera
  4. Åhh kul med en tävling till :-)

    Torsdagar kommer det nya erbjudande.
    Om jag vunnit så hade jag köpt denna söta dockvagn http://barnvanligt.nu/product.asp?product=9254

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vi är med och håller alla tummar och tår här hemma, en tävling vi verkligen vill vinna!
    svaret är : Torsdagar!
    och vi hade valt följande för presentkortet...
    färgglada bestick- http://barnvanligt.nu/product.asp?product=327
    haklapp Paul Frank http://barnvanligt.nu/product.asp?product=8971
    och nattlampa Kanin- http://barnvanligt.nu/product.asp?product=9093
    kram på er

    SvaraRadera
  6. Svaret är TORSDAGAR.

    Om jag vinner skulle jag lätt köpa ett sushi-lek-set till min dotter som ÄÄÄLSKAR sushi!

    SvaraRadera
  7. Svaret är Torsdagar.
    Om jag skulle vinna skulle jag köpt valross- åklappar till mina 3 barn som hoppas och längtar efter snön!

    SvaraRadera
  8. Svaret är torsdagar!

    Om jag skulle vinna så skulle jag köpa en poster/canvas DANCE för att förgylla mitt liv.

    (http://barnvanligt.nu/product.asp?product=8868)

    Texten/orden på den tavlan är så otroligt underbara och betydelsefulla för mig och jag tror att om alla tänkte och levde så...iallafall liiite så skulle alla mår lite lite bättre.

    SvaraRadera
  9. Svar; Torsdagar!

    SOm jag skulle vinna skulle jag köpa nattlampan som är en kanin och en bilkudde åt mina barn..

    SvaraRadera