In my life

In my life

måndag 12 december 2011

Kvällsmys

- "Mamma, får jag bära Ella till soffan och ha henne i mitt knä? Jag vill så gärna gosa med henne lite".
SJälvklart får du det Theodor!
Under uppsikt kolladej ga in när han tog henne från filten på golvet till soffan där hon låg som en klubbad säl på mag mot hans mage...
"Mamma, hur gör jag nu då"?
:-)
Ja, det är inte alltid lätt med bebisar men jag satte Ella till rätt och där satt dem och myste då julkalendern började på TV. Ville som inte sovit middag idag kom halv sju till mig och sa NAAANA!!!
Det är nog första gången å väldigt länge som han vill lägga sig. Han somnade på mindre än tio sekunder.

I morgon är det premiär för Ville att gå Luciatåg på förskolan *sött*. Jag älskar sånt där och man blir tårögd av att bara se dem, för att inte tala om när de börja sjunga (de få ord de kan i låtarna).
Filmkameran ska med och hela familjen ska dit. Lär dock vara helt mörbultad eftersom det blir sent i kväll. Ida kommer hem 23.20 till Kastrup, sen ska hon hem hit. Härligt att gå upp 05.45 i morgon då ;-)


Storestorebror och lillasyster framför
"Tjuvarna jul"

Haha Ella är alltid lika glad då man tar fram en kamera eller Iphonen.
Hon vet hur det ska tas ;-)



Ska snart hoppa in i duschen sen krypa upp i soffan bland tända ljus och
kolla på "Det okända". Tittar ni på det? Om ni gör det, tror ni på det?
Det gör jag och ännu mer efter idag då jag pratat med en kvinna som jobbat
med just det programmet. Varför har jag pratat med henne undrar ni?
Nej, jag har inte sökt in dit (haha) även om jag skulle vilja för att det är
mystiska grejjer här i vårt hus (och grannarnas) men däremot har jag/vi liter
andra projekt på gång. Men än kan jag inte säga något...så den som väntar får se
OM det nu blir det vi har i tanken.

Kram från spökhuset *buahahah* ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar