In my life

In my life

fredag 16 december 2011

Tjejbuuunn

ONt i halsen eller tror hon att hon är spexig? Ja, jag vet inte men Ella vaknade 01.00 och vägrade somna om och efter att ha klivit upp ur varma täcket, gått och stoppat om henne om vartannat med Ida så fick jag nog och gick upp och ja, här sitter man i väntan på att ungen ska bli trött igen. Bara flinar åt mig hmm...

Jag passade på att rensa avloppet i handfatet för det var så segt med vattnet och det är bland det värsta jag vet - att rensa avlopp *klöks*...men nu blir frun glad i morgon bitti :-)
Normalt att ställa sig och rensa avlopp halv tre på natten liksom...

Funderar på min Stockholmsresa också i januari...när jag ska slå till. Kom på att det bästa är att åka en helg då Theodor är här så slipper Ida stressa från jobbet o lämna med tåg och grejjer, så en egentids resa blir det inte eftersom jag tar med mig Ella till storstaden. Hon glider ju ändå bara med i vagnen... Lite lättare än killarna. Så kan Ida vara hemma och mysa med killarna då det är lättare att göra något med dem två än tex. Ville och Ella, som att åka och busa på något lekland, simhallen eller något sånt. Då har ju brorsorna mycket roligare tillsammans. Ja, jag får se när jag åker. När rean har börjat i alla fall. Sthlms rea is da shit!


Tog en kvällsbild på mor och dotter innan i kväll....


som även fick bli en nattbild. Ser ni? Trött mamma, pigg unge!



Nähä, om jag skulle försöka få skruttungen att somna igen...But HOW? Hon bara flinar när jag tittar på henne. Lätt att bli irriterad då. Det är som Ville när han fjäskar...då kan man ju bara le. Dem vet hur dem
ska få en på fall, de små fjuttisarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar