In my life

In my life

måndag 5 december 2011

TÄVLING - Namnplansch




I samarbete med annaform så kommer här en tävling med underbara planscher att vinna!
Jag kommer att lott ut en valfri namnplansch till två vinnare.
Färger ni vill ha väljer ni själva och det finns massor med fina olika motiv. Ovan ser ni några få.

Det du behöver göra är att gå in på här och välja ut den plansch som du skulle vilja ha om du vinner, samt skriva i kommentarsfältet en julklapp som du önskar dig av tomten i år :-)

Tävlingen avslutas på fredag kväll kl.21

Lycka till!

13 kommentarer:

  1. Jag föll för Planschen Julia :-) Och av tomten har jag önskat mig en Kitchen aid :-D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh fanns ju så många fina! Hade blivit en rosa iaf. Kanske "Jenna", det skulle Freya få välja själv. :-)
    Jag har faktiskt bara önskat mig en sak.. En porslinsprydnad med små änglar.

    SvaraRadera
  3. Åhhh massa fina ju, men om jag vinner vill jag gärna ha en Olle =) och av tomten önskar jag mig en kettelbell =)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gillade den som heter Vincent... Fast me Theo såklart!!! Jag önskar mig en härlig första jul som mamma och en glassmaskin:) Caroline

    SvaraRadera
  5. Åh!

    Om jag var en av de lyckliga vinnarna skulle jag välja Molly tavlan med min yngsta dotters uppg :)
    I år önskar jag mig bidrag till mitt körkort!

    SvaraRadera
  6. Ååå jösses så många fina, jag föll för TOVA m spindeln på fast i andra färger (stod att man kunde välja det själv å isf vill jag ha i lila toner) I julklapp önskar jag mig klipp och färgtid å sen önskar jag mig en helg i Sthlm m min man. Kram Lina Hård

    SvaraRadera
  7. Wow vilka fina tryck! Jag skulle gärna vilja ha Viktor-trycket. Men där var så många fler jag skulle vilja ha!!
    Av tomten skulle jag vilja ha en vigselring eftersom min man aldrig kommer loss och köper den ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar och skulle vilja vinna celine planchen.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar Annas alla plancher men måste jag välja en så blir det nog "MELWIN". Och av tomten önskar jag mig spa weekend på något lugnt och harmoniskt hotell med min kära.
    / Jennie

    SvaraRadera
  10. Jag skulle välja "Nils"-planschen och skicka den till min bästa väninna, långt där nere i landet. Vi ses ju tyvärr inte alltför ofta och detta vore en toppen julklapp till både henne och hennes fina son Wiggo!

    Av tomten önskar jag mig en Kitchen Aid, det är verkligen välbehövligt här hemma!
    Dessutom så viskade en fågel i mitt öra att han sett tomten köpa just denna presenten inne i city en dag för ett tag sedan. Vem vet, kanske är just den presenten till mig? ^^ HOPPAS!

    Och nu hoppas jag såklart en MASSA på vinst här också!

    SvaraRadera
  11. Klart att jag vill vara med! Om jag har turen med mig skulle jag vilja ha Hugo! Till jul skulle jag vilja ha hiss gardiner till mitt sovrum!

    Jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag skulle väldigt gärna vinna den som det står VIGGO på. Fast det skulle stå Majken :) Av tomten önskar jag mig fred på jorden och om det inte går att ordna skulle jag gärna vilja ha massa snö!!! Av min fru vill jag få massage :)

    God Jul!

    SvaraRadera
  13. Jag skulle såklart välja postern Maja till min lilltjej som heter just det!
    Att det är en katt på passar extra bra då storebror tror att hon är uppkallad efter Byggare Bobs katt Maja :)
    I julklapp önskar jag mig en ny skötväska!

    SvaraRadera