In my life

In my life

söndag 25 december 2011

Blåsig juldag

Godis? Nej tack.
Cheeseburgare? Nej tack!
Mat? Nää vet du vad.

Nä fyyy vad man ätit denna helgen alltså. Det står mig upp i halsen och just nu känns det som om jag inte kommer äta något på en vecka men jag vet ju att när jag vaknar i morgon så kurrar magen ;-)
I kväll har jag och min svärmor varit på bio - The girl with dragon tattoo. Den var riktigt bra!
Köpte så klart godis och vi tryckte tio minuter så mådde bägge två illa haha. Filmen var över 2,5 timme så nu är det natten. Men då jag inte var sovtrött nu så passade jag på att slänga iväg ett litet inlägg + några bilder till från gårdagen som Carl tog. Han lånade datorn under biobesöket och förde över lite filmer och kort. Perfekt och så fina alla blev. Tacksamt. Nu ska jag gå och krypa ner bredvid en varm fru och försöka somna till Dagmar som låter utanför fönsterna. I morgon ska jag och killarna till badhuset medan Ida har egentid med Ella bella bus. Mysdag och jag hoppas killarna vaknar på "rätt" sida ;-)




Vår egna lilla fotomodell

Inte bara barnen som gillar Kalle Anka ;-)
 
Systrar

Julpuss på storprins

Mamma och Ellsan i väntan på Tomten

Paketöppning och alla hårda paket testades medan
alla mjuka paket struntades i haha..


Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar