In my life

In my life

torsdag 15 december 2011

Julgodis kväll

Julstök var namnet på dagen idag. Madde och Ullis kom med hund och brorsson i kväll och det var massa julgodisbak. Allt från kola, rockyroad till pepparkakor och marsipankulor doppade i choklad, så nu är julen räddad med gottis. Bara maten som ska fixas snart också. Köttbullarna ligger i frysen och sillen är i kylen men det är mer som ska tillagas, såsom lax, omelett, skinka, jansson mm... Längtar!
Jag har vart lite yr idag och haft ånga i kroppen.. Fått ta det lite lugnt för jag är inte hundra men tack vare min underbara fru har jag kunnat vila hela dagen och sluppit hämta barn på skola

Alla var hemma idag och alla hjälptes åt på något sätt. Ella prasslade med chokladpapper till exempel medan Ville åt upp all sin pepparkaksdeg haha... De större killarna var jätteduktiga och de lekte dessutom bra. Kul när nya ansikten möts förs första gången. Nu ska jag hoppa i säng snart men först lite kort...


Madde och Ville bakar kakor



En hejjare på att kavla!





Glad att vara en i gänget :-)




Glöm inte att vara med i utlottningen av ett presentkort på www.barnvanligt.nu
Gå in på länken nedan för att komma till mitt inlägg där tävlingen är.
http://flottforsmatt.blogspot.com/2011/12/tavling-barnvanligtnu.html



Kram och natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar