In my life

In my life

söndag 18 december 2011

Ellas dop-önskelista

Ellas dop äger rum i januari och det är en del som frågat vad hon önskar sig...och här kommer lite jag hittade då jag spanade runt på nätet.




Inneskor från Bobux. De finns på hemsidan så klart om ni klickar här men
även i välsorterade barnbutiker både i städer och på webben.


Ett namnsmycke (armband eller halsband) vore fint med ELLA
men även ett vanligt halssmycke. Kul med smycken då man har
en liten tjej :-)
www.alskadebarn.se
www.guldfynd.se

Favorit sparbössan. Retro elefanten!
www.favoritsaker.se
www.barnvanligt.nu

En cykelhjälm då Ella ska få åka cykel till våren, då
vintern är borta.

Pengar eller ett sparkonto till tösen

Favorit dockvagnen. Så underbart fin!
www.lekmer.se

Stokke stol i röd eller turkos färg...eller ett bidrag (se önskan av pengar).

Denna söta Pippi servisen är både jag och Ida kära i...och jag tror att även
Ella skulle tycka om den om 1½ år ;-)

Tjejkläder i stl.80/86

Ett &-tecken med Ellas namn och födelsedatum på.
Finns att köpa HÄR


Ja, det var lite vad jag kunde komma på...


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar