In my life

In my life

måndag 5 december 2011

Hektiskt dag

Blåsigt värre idag och ont i magen men trots det har jag tagit extra lång promenad (för att jag missade att Theodor skulle vara på skolan längre då de var iväg), bakat lussebullar för femte gången och fixat godaste potatismoset ever. Theodor och Ville har lekt med store-Ville (Theodors klasskompis) och det var full rulle kan jag minst sagt säga men de är för roliga de där tre...Villarna och Theodor.

Blev idag med irriterad på vår vagn för den drar i blåsten. Jättetungstyrd så nu ska jag prova sälja den och går det så går det... Annars får vi väl ha den. Bra på sommaren men mindre bra på vintern verkar det som.

Nu kikar jag på Det okända och jag är så sugen på att gå till ett medium någon gång och höra om det stämmer... Men min lilla Felicia. Jag har fått två bekräftelse förr om henne som stämt och det av två olika personer som inte visste något innan om det dem sa. Läskigt men spännande och lite glädje. Hon finns.


Bästa polarna Batman och Superman :-)

"Ger du dig"? Alltid brottning hemma hos oss...eller lära sig
flyga från soffkanten och vet ni? Idag stannade dem i luften och kunde.
Jag missade tyvärr det  haha...men jodå, så var det ;-)

Lille Ville fick också vara med killarna och leka.

Till och med Ella lågp å golvet och hängde med i killarnas lek...och jätteglad som alltid .-D

Medan dem röjde superhjältar så bakade jag goooooda lussisar


Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vad använder du för recept till de goda lussekatterna? Om det nu inte är ett hemligt ett... Ska själv sätta igång med julbaket och det är en djungel av olika recept! :D
    /Linda

    SvaraRadera
  2. GUUUD vad gott det ser ut!!!!
    kram

    SvaraRadera