In my life

In my life

lördag 17 december 2011

Saturday evening

Härlig lördag som slutade bra men började dåligt pga lite sömn, men lilla frun tog barnen och gick till lekparken på förmiddagen så jag kunde vila, för att sedan ta Theodor med sig och köpa julgran.
Det gick sådär... Jo, den var jättefin verkigen men jag ville så gärna ha en kungsgran (som inte barrar efter två dagar) men de var slut givetvis, så älsklingen hade köpt den finaste och största granen hon kunde hitta för att göra mig glad och jo tack, stor var den! Haha... Och jätte jättefin!
I morgon ska vi klä den, då vi inte hann med det idag för Agge, Nina och hennes barn kom framåt kvällen så det blev mat och massa bus bland barnen. De hade jättekul och åkte hem halv tio då två av mina tra hade slocknat. En jättetrevlig kväll och Ida hon är på tjejkväll och kommer hem i natt någon gång.

Vår fina gran!

Agge och Ella som smajlar upp sig som vanligt haha

Myskväll med tjejsnack och barnbusande

En trött Ville som trots det måste ha i sig lördagsgodiset ;-)


Nin och jag bestämde en kväll nu att ses och sitta och snacka för att sen gå ut.
De har Lesbian heaven i Malmö på Wonk haha.. Ja det lät nåt *s*... men det skulle
tydligen vara jättebra så dit ska vi en fredag i januari, sen i feb ska vi ha en tjejfest (läs flatfest) med utgång på Wonk framåt midnatt. Längesen jag och Ida gick ut tillsammans så vi vill gärna göra det och nu går det ju så bra att ha barnvakt till Ella och Ville. Det har det iof gjort sen hon var typ 2 mån gammal men nu börjar hon bli stora tjejen och trivs super med moster Lovisa som brukar vara barnvakt då det inkallas.

Nu ska jag gå och ta ett varmt bad tror jag, innan läggdags. Så skönt att ligga där och nästan somna och gå direkt till sängen och krypa ner. I morgon är det 4:e advent och lucka nr.17 ska öppnas av glada barn.

Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar