In my life

In my life

torsdag 29 december 2011

Myshäng

Vilken softdag... Inga måsten för det enda måstet jag hade var att lämna Theodor och sen vi kom in har vi inte gått ut igen. Jättekallt och massor av blåst *brrr*.. Min promenad ska jag dock ta i kväll när frun kommer hem. På med allt vad kläder heter :-)
Jag och Ville har legat i soffan och kollat Pippi Långstrump och han har vart så gosig. Älskar när hans lilla varma hand håller i min. Älskar när han kan vara still och vara gosig. Man får ta vara på de stunderna ;-)

Mamma och Ville 29/12-11



2 kommentarer:

  1. Men snälla nån!!! Vem hittar man här om inte sötaste Carola!!! Jag som bara satt och surfade runt. Inte visste jag att det var du som var bloggmamman!!!! Tänkte precis skriva att du tog underbara kort, när jag såg bilden. Och då var det du som log så fint mot mig. Åh, vad kul att jag hittade din blogg. Vet att du sagt tidigare om det men har inte lyckats hitta dig. Virrig som jag e... vet du jue;=))

    Jättefin blogg och nu ska jag ju premunera på den, såklart:)

    SvaraRadera
  2. Hmmm... hur gör man när man vill premunera på en blogg då??? Jaha.. får väl se till att ta mig in här genom att komma ihåg ditt namn då. Bra namn på en blogg förresten:) kram igen, nilla

    SvaraRadera