In my life

In my life

fredag 18 november 2011

Vinnarna av dregglis

Ursäkta sent inlägg men det har vart full rulle idag tills nu. Nu har frun och Theodor åkt till in till stan för att gå på bio - Tintin i 3D och jag är hemma med småttingarna och det är uppdukat på bordet i lite av varje.
Lite popcorn, lite majtorn och lite chips. Allt för att mysa lite extra med Ville som också ville gå på bio. Jodå, han vet vad bio är. Han var och såg Alfons för ett par veckor sedan och ja, jag förvånas varje dag över att han faktiskt vet så jäkla mycket. Smart unge, det är han helt ärligt.

Men vinnarna undrar ni, vilka är dem??! Jo det ska jag berätta... Jag drog dem innan idag men hann som sagt inte blogga då. Lapparna drogs ihopknycklade på det klasiska viset även denna gång och de tre lyckliga vinnarna som får välja varsin dregglis på www.dregglis.se är.......*trumvirvel*....

1. Hanna och Bemi
2. Caroline med Theo
3. Erica Öberg

Ett stort grattis till er tre!!!
Jag skulle önska att ni mejlar mig och där skriver vilken av dregglisarna ni väljer och ert namn & adress.


Till er andra som inte hade turen med er denna gången men ändå vill ha en dregglis i bästa kvalité.. Gå in på www.dregglis.se till deras webbshop.



Kram på er!

3 kommentarer: