In my life

In my life

tisdag 15 november 2011

Ellas önskelista

Jul, nyår, dop....Ja allt efter varandra och framöver och alla dessa känningar...*så fina*.
Ella och jag kollade lite idag och jag blev typ kär i allt jag stannade till vid. Ella ska döpas i januari och jag vill hon ska ha det nedan...rosa klänning med rosor på och ballerina-skor. Hur fint hade inte det varit på istället för den dopklänning...ååhh..
Hon skulle egentligen ha döpts i augusti och vi hade alla som kunde komma och på den dagen var det klarblå himmel och sol MEN barnen var sjuka så vi fick ställa in allt. Hade sån ångest hur länge som helst efteråt och har än när jag tänker på det. Alltid är det något liksom... men men, inget att göra åt så nu ger vi det en ny chans i januari när smittorna är som värst typ. Får hoppas att alla kan komma även då.



 Klänningarna ovan från Kapp Ahl




 Från H&M kommer resterande och finfina saker...

Önskar mig, säger Ella

1 kommentar:

  1. Åh så fina klänningar! Blir kanske inte så lätt att välja?... ;o)

    Kram Kram

    SvaraRadera