In my life

In my life

onsdag 9 november 2011

TÄVLING!

Grått och trist väder ute, samt lite blåst här i Skåne-landet. Men ändå lite att fira såhär på lill-lördagen.
Två bebisar inom vänskapskretsen har fått barn i veckan, frugan min har fått nytt jobb, bilen är såld, det är mama-galan på söndag och idag fyller en av mina bästa vänner år. Grattis till er alla på ert sätt!

På mitt sätt firar jag det med att lägga ut ytterligare en TÄVLING!
I samarbete med namnnappen.se har jag nu fått möjlighet att lotta ut två stycken motivnappar. Dessa nappar kan ni se på länken här nedan:
www.namnnappen.se/Shop2.aspx

Det du behöver göra är att gå in på länken ovan, välja de två nappar du skulle vilja ha om du vann.
Skriv dem i kommentarsfältet i detta inlägget och vips, så är du med och har chansen att vinna två valfria motivnappar från namnnappen.se

Svårare än så är det inte! :-)


Ha en fin dag allesammans!

9 kommentarer:

  1. hej hopp
    En ljusblå piratnapp vore tufft till min lilla brorsdotter och så klart en rosa VIP napp för hon är verkligen en VIP person!!

    // Annie
    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja vinna en svart och en vit VIP napp till vår lilla kille som ska komma till oss vilken dag som helst:)

    SvaraRadera
  3. Rosa VIP till lilla Minja hade jag valt om jag vann :-)

    SvaraRadera
  4. Linus skulle vilja vinna en ljusblå piratnapp och en svart E=MC napp. Då hade han blitt glad :)

    Jenni Dahlgren

    SvaraRadera
  5. Om jag vinner hade jag velat ha en grön piratnapp och en svart VIP.... Häftig han skulle bli min Theo,,,,:)

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna vilja vinna en rosa och en svart VIP-napp! Dessa skulle vara en present till min brorsdotter som planerar att titta fram i början av nästa år :-))
    //Jessica

    SvaraRadera
  7. En brun piratnapp och en rosa VIP-napp, skulle göra mig och min flickvän glada. Vi "plussade" faktiskt idag!! Å' väntar alltså vårt första barn... :D

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig tävling! Nappar är ju som sagt alltid bra att ha och Alexander har för tillfället en. Tror verkligen det måste finnas någon napptjuv av något slag!

    I alla fall jag skulle vilja vinna en blå piratnapp till sonen och sen skulle jag även vilja vinna en brun pirat napp till min brorson!

    (E-berg@live.se)

    SvaraRadera
  9. lizzie, Ylva och Lilly9 november 2011 kl. 10:45

    hej! jag vill vara med och tävla, vore coolt med två olika nappar (men ändå samma motiv) till tjejerna på dagis, så att fröknarna ser skillnad. Hahah..
    självklart vill jag ha piratnappar, en brun och grön:D

    SvaraRadera