In my life

In my life

tisdag 1 november 2011

1 november och paketinslagning

Kom på just nu att det är ju 1 november idag ju! Kan man inte tro när man kollar ut. Sol, blå himmel, knallgula löv överallt och det var lagom att bara ha en träningsjacka när jag var ute. September-feeling.
Man får vara glad så länge det varar...men trots sol och gula löv så fick jag sug efter att slå in julklappar idag, så sagt och gjort hehe... Ellas klappar har jag inhandlat för längesen. Mest kläder, då hon inte får ut så mycket av leksaker, så då får man ju passa på att handla när man ser nyheterna så de inte tar slut ;-)
Hade bestämt mig för att i år ha klappar med fina papper och snören på alla. Hittade jättefina papper på IKEA när jag var där häromdagen. Toppen!

Fullt ös hemma nu! Theodor har sin kompis Ville här och de leker med sina älskade "bollar" - Bakugan och lille-Ville myser i mammornas säng framför en film och Ella sover ute i vagnen. Lovade killarna skulle få kanelbullar, så det blir till att värma på några stycken. Hur värmer ni bullar om de är frysta?
Själv värmer jag dem i ugnen på svag värme. Då blir de som nybakade och inte så sega som i micron.



Dagens Ella i fem myror-body,
Vintage kjol, strumpisar och sitt nya
fina hårband från H&M.



En av Ellas klappar - snuttisar från
Geggamoja. Fick veta att de hade utgått så jag
slirade hem och slängde mig på datorn och
beställde från deras hemsida. Slut på alla
Designtorg i landet. Synd.. men nu har hon tre. Räddad.


Lite nykomlingar till fruarna Bergmans badrumsskåp.
Det gillar vi!

Ville och Ella kommer matcha varandra efter jul, då de ska få dessa
plaggen i julklapp. Söt klänning med bilar på tyckte jag.
Hittade den på barnmässan i helgen. Tröjan beställde jag sedan tidigare.
Bägge två från meandi


I morgon åker Theodor till Växjö och sin pappa för att
på söndag åka till Teneriffa en vecka. Nice för honom ;-)

Lille Pluddie fångades på bild med lite lureri hihi.

Se så fina Ellas paket blev!


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar