In my life

In my life

lördag 5 november 2011

KOBRA

Kobran! Jag har hittat den! :-D
Denna telefon som jag sååå längehar velat ha i mina tankar och ha som en inredningsdetalj
i hemmet. Så snygg! Vad har den gjort för att förtjäna att vara så het liksom?
Nu är det så att vi inte har någon hemtelefon men om den dagen kommer då vi skaffar det, ska jag minsann ha en kobra.
Vi hade en sådan när jag var liten, en grön men den har min pappa. Jag minns jag frågade för många år sedan om jag fick den men den var av värde så icke hihi... men nu vet jag vart den finns. Dock i en
modernare tappning. www.barnvanligt.nu och om ni vill komma direkt till deras sida,
finns den här.










1 kommentar:

  1. Hahahaha... en sån har vi som inredningsdetalj, jag avskyr dock färgen (typ rök-vit) så den har hamnat i förrådets lådor för jag vill ha en RÖD.. haha.. Puss LH

    SvaraRadera