In my life

In my life

tisdag 22 november 2011

Malmö och tillbaka

Stressig dag men fick gjort lite i alla fall. Efter att ha lämnat barnen på förskola/skola så sprang vi till bussen, jag o Ella (hon låg o flinade för det gick så fort haha). Tog bussen till Malmö och powerwalkade in till city från hållplatsen. Hann med 4 butiker och en cheese på vägen, sen var det dags att gå tillbaka till Värnhem och ta bussen tillbaka. Kom precis till skolan då Theodor slutade, så tajmingen kunde inte bli bättre :-)  Hittade klappar till båda killarna och ett par skor till Ella som hon ska ha på sitt dop (och annars också så klart). Jättesöta ballerinaskor som ser ut som riktiga ballerinaskor med rynkad tå hihi.

Vi träffade på Tomten också inne på Hansa. Jag tyckte först det var en skyltdocka som satt där så jag tog kort att visa för Ville och då blinkade han åt mig. Blev helt paff och sa: "Tvungen o visa barnen!" :-)
Han var fin i alla fall och Ville, han vill titta på Tomten hela tiden hihi.

I kväll blir det träning när Ida kommer hem från jobbet. Alltså det är så skönt att hon slutar tidigt numera. Det betyder jättemycket både för mig och för barnen. Kvällarna tillsammans. Middagarna tillsammans.
Ja, det känns underbart och dessutom kan man träna och hinna komma hem innan barnen ska läggas.



Till min stora lycka så började Ella i natt ta silikon-napparna! Äntligen kan
hon ha sina nappar jag skulle sälja för ett tag sen. Go girl! ;-)


Och sist men inte minst....
GRATTIS Emma (Kadorran) som vann rosa body från MINI A TURE och
Scarfs från JOHA

Mejla mig din adress så kommer det på posten!
carolabergman@yahoo.com


Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. OJ vann jag..gud vad kul. Jag fick läsa 2 gånger haha..fatta inte det riktigt :-) Det gjorde min dag !

    Kram

    Mailar dig !

    SvaraRadera