In my life

In my life

måndag 7 november 2011

Lyckopiller = min familj

Dagen började bra med två glada kids. Promenad till förskolan med Villes önskemål - sitta på mammas axlar. Mindre bra för min värk i nacken men det fick gå. Lämningen gick toppen och inga tårar, utan han följde med sin fröken. Dem är verkligen toppen på förskolan! Ödmjuka och trevliga och alltid alltid på barnens nivå. Har sett så mycket skit när man jobbat på olika förskolor men nä, dem är toppen här. Skönt.

Efter lämningen blev det en timmes promenix med sessis sovandes i vagnen för att sen köra Tabata med burpees. Sjukt jobbigt och jag var nära att ge upp, men jag fixade det..med kräk känsla sista omgången.
Ella åt en hel portion gröt och blev jätte arg när gröten blev för rinnig då och då. Undrar hur mycket grötpulver jag hällde i allt som allt? Haha...nöjd var hon i alla fall. Hon vill ha grötkänsla och inte vällingkonsistens :-)






 Heeelt slut :-)



Håll utkik under dagen...Premiär för tävlingar på min blogg!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar