In my life

In my life

söndag 13 november 2011

TÄVLING!

God morgon alla! Måndag och ännu en ny vecka har dragit igång. Igår blev vår lilla prinsessa 6 månader och det firade vi med skumpa, vin och mingel på årets mama-gala på Berns i Stockholm. Tänkte fira lite till att det är ett helt halvår sedan lilla Ella föddes. Helt otroligt vad tiden går snabbt!
Jag tänkte i alla fall fira det genom att börja denna måndagen med ny tävling!

I samarbete med Dregglis Collection har jag fått äran att lotta ut en valfri dregglis till tre vinnare!
Jag har själv dessa dregglisar och jag ger dem toppbetyg! Har provat olika märken men jag kan säga att dessa är både, sköna, snygga och håller sig fräscha i färgerna. Jag vet att många andra håller med mig också.
Ta chansen att vinn en snygg dregglis till en liten goding, din eller någon annans :-)



Det du behöver göra är att gå in och gilla Dregglis Collection på Facebook och det gör du genom att trycka HÄR.
Sen vill jag också att du går in på dregglis hemsida HÄR och väljer ut vilken dregglis du skulle vilja ha om du vann.
Skriv i kommentarsfältet och håll tummarna, så drar jag tre lyckliga vinnare på fredag kl.12.00


LYCKA TILL!

9 kommentarer:

  1. Jag har redan några dregglisar men behöver fler så jag är gärna med och tävlar om en brun enfärgad till min lilla son.

    SvaraRadera
  2. God morgon !

    Klart jag vill vinna en dregglis till lilla Prinsessan :-)
    Jag skulle vilja ha den vite med rosor på om jag vann. Ida hade blivit så fin i den. Och ja dom är toppen !

    Kram

    SvaraRadera
  3. Godmårr!

    Klart jag vill vinna en dregglis till min dreggelfia Freja!Perfekt nu när tand nr. 3 är på väg upp och munnen är som ett vattenfall. Freja skulle vara fin i den vita med rosor på eller den lavendelfärgade med hjärtan på! Om jag vinner så får du överraska och välja åt oss! Hälsa familjen! Kram från Linda l-bergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Theo skulle vilja ha en röd med moln på....:)
    Mvh Caroline

    SvaraRadera
  5. kul med en tävling! vill självklart vara med :) vi har ärvt så mycket kläder till våran dotter Nova och nästan allt är i rosa, så hade isåfall velat vinna den "lavendel med hjärtan" dregglisen så man kan bryta av med någon färg :)håller tummar & tår!

    SvaraRadera
  6. Självklart är jag med! Har gillat hemsidan på facebooken och heter där Erica Öberg. :)

    Var jätte svårt då alla var jättefina men lät sambon välja och så blev det denna; http://dregglis.jetshopmini.se/vit-med-ljusblaa-flodhastar-dregglis-p-214-c-146.aspx

    (e-berg@live.se

    SvaraRadera
  7. åååhhh jag älskar dregglisar! Colin har många, han har i princip en som passar varje outfit. Förutom en outfit en sjukt cool adidasdräkt som är turkos med rosa streck så om jag vann (vilket jag håller tummar & tår för)skulle jag vilja ha den turkosa dregglisen med apor på!

    http://dregglis.jetshopmini.se/mintgron-med-apor-dregglis-p-125-c-146.aspx

    Jag har även gillat hemsidan på facebook :)

    SvaraRadera
  8. Jag fastnade för den rosa med bruna apor! Den skulle jag ge till min brorsdotter som kommer snart :-) Även jag har gillat på Facebook!

    SvaraRadera
  9. Va kul du ha börjat me tävlingar! Om Otto vinner vill han ha den röda me vita moln! Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera