In my life

In my life

fredag 11 november 2011

2011-11-11

Idag skulle man ju gift sig kl.11. Det hade varit ganska så coolt. Nästa år får man kanske ta chansen...men ett vinterbröllop vet i sjutton om jag vill ha. Vi är ju även gifta, jag och min fru. Men det var i rådhuset vi gifte oss och vi har nu i två år sagt att vi vill ha en bröllopsfest. Vi skulle ju haft den nu i somras, i juli..men jag blev gravid och då kändes det lite fel att vara nyförlöst. Istället var vi bjudna på ett annat bröllop just det datumet. Ja, allt har en mening..det var inte meningen att det skulle krocka. Enkelt.

Nja, vi får se...den 12 december 2012 infaller ju mitt i veckan dessutom så det blir nog lite knepigt. Förresten så vill nog både jag och Ida ha ett sommarbröllop. Ja, vi planerar till och från...sen får vi se när det känns rätt. Rätt att säga JA en gång till. Fast den gången i kyrkan *kärlek*

Hade en busstund med Ella innan där vi lekte titt-ut och idag var det himla skoj att man kom fram hux flux bakom den älskade snuttefilten :-)  Lilla godingen...hon är så jäkla underbar!





Bläää!!!



Kram på er och och ha en riktigt mysig kväll!
I morgon bitti åker jag, fru och miniskatt till Sthlm så bilder kommer efter helgen.
På måndag avslutas napp-tävlingen så vill ni ha chans att vinna så tävla i helgen!


Tjing!

3 kommentarer:

  1. Hej
    ett litet kom ihåg..har skickat ett mail till dig
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Jag bara säger: Go for it!!! Att gifta sig igen menar jag. Vårt bröllop i somras var det underbaraste jag varit med om. Blev precis som vi tänkt/drömt om! <3

    Kram Maria m fam

    SvaraRadera