In my life

In my life

fredag 25 november 2011

Småfolket levererar

Idag fick vi ett paket att hämta på posten, jag och Ella. Ett paket från thingswelike och i det låg
en jätte söt linnebody, ett par riktigt mysiga byxor och en munkjacka  världens gosigaste tyg.
Allt från märket Småfolk och på byxorna och i fodret på munkjackan var småfolks klassiska tyg som jag tycker är så jättefint! Ella fick leka lite modell, vilket hon inte hade något emot som ni ser nedan. Hon var jätteglad som vanligt då kameran åker fram hihi.  Vi tackar så jättemycket för kläderna!

På måndag kommer jag att ha en tävling i samarbete med thingswelike och småfolk med jättefina kläder till både tjej och kille, så håll ögonen öppna! Kanske en perfekt julklapp?
Alltså på måndag startar tävlingen!












Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Men ÅHHH va fint, den lilla lila bodyn måste jag nog köpa till min tös =)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så fint :-) Me like Jackan

    Och tusen tack än en gång för paketet :-)

    kram

    SvaraRadera