In my life

In my life

tisdag 29 november 2011

3 dagar till tävlingen avslutas

Vilket uppsving bland tävlingssugna! Det är så man vill ha 10 set att lotta ut istället för 2 stycken. Jag glömde skriva när tävlingen avslutas men på fredag kl.20 dras en vinnare så då är det bara att hålla tummar och tår att det är just DITT nummer som står på den ihopknycklade lappen.
Så roligt att det var så många som ville vara med i denna tävling, men med ett sådant kanonpris så... :-)

Jag ska nu i alla fall lägga mig i soffan, vila lite innan Ella vaknar. Har sån fruktansvärd huvudvärk idag och det har jag väldigt väldigt sällan annars, så då tycker jag det gör extra ont när man inte är van vid huvudvärk.
Hoppas Herr Ipren tar bort den snart.

Önskar er alla en fin dag!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Klart man vill vara med och tävla om sådana fina priser =)

    SvaraRadera