In my life

In my life

tisdag 15 november 2011

Min ängel i livet

Det bor en ängel i mitt rum
hon har sitt bo ovanför mitt huvud
hon gör mig lugn
och hon viskar till mig
allt det jag säger dig

Det bor en annan i min kropp
hon har den vackraste av själar
hon är kärlek och hopp
och hon berättar för dig
hur mycket jag älskar dig

Det bor en ande vid min fot
som blåser värme över huden
det kittlar och du såg att jag log
men när hon andas på mig
är det för att jag ska komma
och värma dig
Här är jag med allt det andra
som gör en människa hel
och jag hoppas
jag hoppas att du orkar
och att ängeln i rummet
det är henne
du ser



Jag älskar dig!

4 kommentarer:

  1. Älskar den låten och fäller ofats en liten tår varje gång jag hör den;-) Älskar den med Laleh!!!
    Ha en underbar dag!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit genom min kompis blogg (där du kommenterat). Såg att du var från Dalby, är själv från Genarp! :-)
    Kul att läsa någons blogg som man inte känner men ändå bor så nära tycker jag :-)

    Jag har en tävling där man kan vinna ett plagg från MyKidoo, kanske passar bra till din lilla tös! :-) Pågår tills söndag kl.12

    SvaraRadera
  3. Just det... glögg lät skit trevligt.. jag är på!!!

    SvaraRadera