In my life

In my life

onsdag 23 november 2011

Sover sig genom dagarna

Lilla sömntutan Ella..Hon har nu börjat sova på mage eller lite halvt om halvt och det ser så sött ut.
I morse vaknade hon halv sju, jag gick ner o la mig på täcket på golvet för att vakna till lite och vem somnar om då om inte fröken Ella. Igen. Hon fick sova 15 min till innan bröderna kom ner och morgonbestyren satte igång. Nu sover hon igen, för 3:e gången idag. Strax ska vi iväg till BVC på 6-månaders läkarkontroll och läng/vikt också så klart. Ska bli kul och se hur mycket hon växt sen sist.

Efter BVC är det hämtning av killarna, sen kan onsdagsmyset ta in sitt rätta jag :-)
Det bästa är att Ida också kommer hem i vettig tid. Jag vet, jag har sagt det förr men jag är så lycklig att jag få ha hela min familj hemma om em/kvällarna numera och inte vara ett precis innan barnen ska läggas varje dag. Nu är det toppen. I alla lägen. Är så lycklig. Kär och så glad att jag har mitt liv som det är.
Ser väldigt mycket fram mot julen också. Alla barnen på julafton, Idas mamma, mormor, syster och bror kommer också och en tomte år nästintill fixad. Bara att börja steka köttbulalr snart och frysa in för det lär ju gå åt en hel del. Köttbullar är Ville nya favorit och han TRYCKER i sig haha. Älskar det! :-)


Ella nyvaken...i 3 minuter innan hon slog igen sina blå igen

Varför ligga på längden när det är så mysigt och trångt på brädden :-)

Eftermiddagslur


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar