In my life

In my life

måndag 7 november 2011

TÄVLING!

Då var det dags för den allra första tävlingen hos flott för smått
och först ut är utlottning av en bräda med valfri text.
Så himla fina och passar utmärkt till present i alla lägen eller i sitt hem.
Eftersom det är olika texter på så passar dem till alla!

Det är min vän Gabriella som gör dessa brädor och hon håller på
att utveckla ett företag och har redan nu fullt med kunder, vilket
glädjer mig enormt.

Vill du ha chansen att vinna en bräda med valfri text?
Var då med i utlottningen genom att kommentera inlägget och
skriv vilken text just du skulle välja på din bräda.

Svårare än så är det inte!
Jag drar en vinnare på fredag eftermiddag.










Är ni intresserade av att beställa en bräda av Ella, så
mejla henne på gabriella@awadis.se


Lycka till!

16 kommentarer:

  1. Jag är med!!

    Jag älskar texten
    "Love is not finding someone you can live with - It's finding someone you can't live without".

    DEN skulle jag vilja vinna på en bräda! Om den inte är för lång?! :)

    SvaraRadera
  2. Gud va fina dom va.....
    Gillar texten Enjoy this moment for this moment is your life....

    Eller: Du är de finaste jag vet.... Att ha på Theos rum!!!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja ha en skylt till sovrummet med "Have I told you lately that I love you"

    Vi gifte oss för snart tre månader sen och våra fina vänner sjöng den för oss i kyrkan.

    //Tina (jordskogen a hotmail.com)

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja ha en skylt till köket med ( Änglar finns)du är aldrig ensam med rosa hjärta

    Kram Malin ( Pernilla wahlgrens största fan )

    SvaraRadera
  5. Klart jag är med, sjukt fina ju!
    hade valt, Kärleken övervinner ALLT!
    kram

    SvaraRadera
  6. "Jag älskar dig Linn
    så som du är,
    jag vill ge dig allt
    som jag har"

    Texten från "Kärleksvisan" med Sarah Dawn Finer. Hörde den första gången då vi var nyförlovad på gaygalan på Alla hjärtans dag i år och den är så otroligt vacker och betyder mycket för oss.

    SvaraRadera
  7. Självklart är jag också med på denna tävling och på min bräda om jag skulle vinna ska det stå:

    You doubt, you die!

    SvaraRadera
  8. Vill oxå vara me di tävlingen, skulle hemskt gärna vilja ge min fru en sådan bräda med texten: Det vackraste smycket jag burit runt min hals är mina barns armar, tyckte det var grymt vackert!!!

    SvaraRadera
  9. Jag verkligen älskade texten; det vackraste smycket jag burit runt min hals är mina barns armar! Så sanna ord..

    Njut helgen med ällingen din <3 så ses vi i nästa vecka och ha lattjo lajbans och då vill jag HÖRA ALLT från vilka kändisar, till goodiebags innehållet och vad ni åt.. PROMISE!"!!!!

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vinna en med texten Änglar finns du är aldrig ensam.Den för tankarna till min älskade mormor som gick bort för ett tag sedan. det känns som hon fortfarande är med mig och vakar över mej och min familj.
    //Annie
    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Matilda Gustavsson Dock9 november 2011 kl. 02:19

    Jag blev nyss bekant med ett budskap som är av otrolig vikt när det handlar om vårt sätt att leva och hantera tillvaron. Orden täcker in allt på något fint och förenklat vis:

    "Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

    SvaraRadera
  12. Klart jag vill vara med och vinna :-)

    Jag blev kär i texten Det vackraste smycket

    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag älskade också "Det vackraste smycket" så det ksulle få bli den texten om jag vann! Jättevackra brädor! Kram Stina

    SvaraRadera
  14. Jättefina brädor!
    Om jag vinner önskar jag denna texten:

    Dammtussarna under sängen är bara änglarnas små tofflor

    En sådan skulle passa alldeles utmärkt i vårt sovrum! Många kramar...

    SvaraRadera
  15. Åh vad fina! Svårt att välja bara ett budskap men fastnat lite extra för "den vackraste stunden i livet..." kram

    SvaraRadera
  16. Jag vill också vara med och tävla! Jag älskar texten "Du kommer aldrig att vara borta, du är bara någon annanstans"

    //Jessica

    SvaraRadera