In my life

In my life

lördag 5 november 2011

Inredningstips!

Jag satt och spanade runt efter lite inspiration på tavlor/affischer till barnrum och hamnade bl.a på
en sida som jag gått in då och då till sedan jag gick på gymnasiet (längesen med andra ord).
Inreda heter sidan och de har allt möjligt kul till hela hemmet och lite till :-)
Jag fann inte just det jag sökte efter men jag hittad en massa annat. Bl.a dessa planscher
som även går att få på Canvas.







Denna söta Miffy lampan hade jag inte sagt nej till att ha i Ellas rum.
Miffy är bland det sötaste jag vet :-)


Klockrena plåster för Ville och andra barn som slår sig jämt... Dessutom
är de mjuka och sköna att klappa på. En tröstis med andra ord och det är
just det dem heter också. Tröstisar.
Ville älskar att ta på tryck (på kläderna) och sina plåster när han ha dem, nästan
som en liten snutte för honom...så dessa plåster hade man nästan kunnat tro
att de är tillverkade till honom :-)


Kolla gärna in på deras sida här!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar