In my life

In my life

torsdag 17 november 2011

Bageri Bergman

Dagen gick väldigt fort då jag lyckades somna i soffan på hur få minuter som helst i soffan då Ella sov på förmiddagen. När jag vaknade hastigt och lustigt så visste jag inte om det var natt, morgon eller eftermiddag. Läskigt när man somnar så där mitt på dagen. Skönt var det dock och behövligt efter att ha varit uppe sju gånger i natt hos Ella. Hon har inte fått välling  natt utan endast nappen och ja, hon sover ju bättre om hon får välling om man säger så. Jag skulle mest testa och se om hur det gick utan.

Väl hemma efter hämtning på förskola och skola, så blev det till att leka med lera. Killarnas önskemål och det är så kul när de vill göra något tillsammans och blir glada av. Ella var överlycklig över att ha brorsorna hemma och låg mest och skrattade hela tiden :-)



Ville bakar kaka :-)

 ...och Theodor bakar bullar. Det blir nog en massa gott till cafét ;-)

 Små 2-års knubbishänder *älskar*


Jag frågade Theodor vad han gjorde för mönster... Hans svar blev:
Nu gör jag paus och innan gjorde jag start.
Haha ja vad säger man...det stämmer ju :-)
Snacka om att dagens barn är teknik-nördar haha


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar