In my life

In my life

tisdag 15 november 2011

Udda Fina


En av mina favoritbutiker i Lund är Udda Fina, som ligger på Lilla Fiskaregatan. De har jättefina inredningsprylar, allt från mattor, och lampor till fina burkar och muggar. Märket Rice tycker jag är färgglatt och snyggt (då det kommer till barnbiten) och de har även mina LEGO-favoriter.
Jag gick in och frågade om jag fick ta lite foton på barnavdelningen till min blogg och självklart fick jag det. De har tyvärr ännu ingen webbshop men det ska bli en, då det lugnat ner sig lite med den nyöppnade butiken i Halmstad, alltså ytterligare en Udda Fina butik.













Här hade jag gärna gått wild & crazy... Massor med snyggt! Dessa foton är endast tagna i en hörna i butiken, så befinner ni er i Lund eller Halmstad så passa på att besöka Udda Fina.

5 kommentarer:

  1. Ohhhh vilken mysig affär :-) Saknar Lund massor nu kännde jag hihihi.....

    SvaraRadera
  2. Gud vilka fina saker. Dit måste jag en dag hehe

    Sv: vad kul att du hitta till min blogg av en slump :) D bor vi ju rätt nära varandra! Vilka underbart fina barn du har & superfina kläder har dom. Självklart har jag deltagit i din tävling jag älskar dregglisar ju!

    kram/sara

    SvaraRadera
  3. Wow! Hur kan jag ha missat den?? Tack för tipset, dit ska jag verkligen åka! :-)

    SvaraRadera
  4. Udda Tina heter den:)

    SvaraRadera