In my life

In my life

lördag 1 oktober 2011

Malmö för hela slanten

La in bilderna lite fel...så texten om vår lovely day, finns under alla bilder ;-)

Taxi Kurir om jag får be.

 Killarna på vulkanen. Rutchen ner gillade t.o.m jag hihi

Ville diggade vulkanen. Han klättrade högt!

En glad Ella. Fanns ju sååå mycket att titta på!

 Titta, en taxi till ;-)

Klart tjejbur ska vara i vulkanen också :-)

Jag byggde och Ville rev....så klart ;-)

Vilopaus


 Lekparken i Västra hamnen.






 Slut på lekandet och dags att nana middag för två trötta små barn


Vilken underbar dag vi haft! Vi startade dagen med att köra till Malmö efter frukosten och där tog vi till barnasinnet och lekte av oss på Leos lekland. Alla lekte...t.o.m Ella som fick åka rutchkana :-)
Leklandet gillades av oss alla och efter ca.2 timmars lek körde vi vidare till Västra hamnen och kollade in alla coola (enligt mig) ungar som åkte skateboard. Jag ber att Ville ska börja skata. Ååhh..jag hade hängt där med honom all ledig tid. Jag hade hopp om Theodor men han är för rädd för att trilla och då är det liiite fel sport, då man ofta trillar. Speciellt som nybörjare. Ville är mitt hopp! Haha.. Ja, han ska få en skateboard redan nu. Det ska börjas i tid ;-)

Vi drog sedan till lekplatsen bredvid som de hade byggt ut sen jag och Theodor var där sist och nu var den sååå bra! Blev typ lite småkär, så dit vill jag åka igen. Innan var det för större barn men nu har de fixat till den så den passar alla barn. Perfekt!
Vi tog sedan en runda efter det så Ville kunde somna i vagnen, vilket han snabbt gjorde. Då smög vi andra in på Maxi och köpte varor till kvällsmaten samt en fet påse lösgodis som vi alla ska lägga beslag på sen...men den lär ju räcka tre lördagar till :-)

Så nu är kidsen badade, Ella ligger och vänder sig hela tiden från rygg till mage och nu är det WII-dags innan maten, filmen och läggdags för barnen.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar