In my life

In my life

tisdag 25 oktober 2011

Tisdag morgon

Inte mycket sömn i natt. Jag var sådär jobbigt pigg och låg och tänkte på vad jag skulle fixa nu i vinter med julbak/godis/pyssel/klappar mm... Hade alldeles för många roliga saker i huvudet för att kunna slappna av och sova. Frun tätt intill somnade gott i alla fall :-)
Det var inte ens jobbigt att ta de där stegen upp ur sängen i natt och bädda om Ville när han vaknade till eller springa ner och göra mat till Ella när hon vaknade. Vissa nätter är jag liksom bara piggelin till max.

I morse tog jag en promenad med Ella när jag lämnat Theodor i skolan. Det är så glädjefullt att komma till skolan. Vi kommer längs med skolgården och går och fem killar ropar "Heeej Theodor"! De kommer springandes ut på trottoaren, utanför gränsen och klappar om Theodor på axeln, som stora killar gör och sen springer alla 6 iväg efter att jag fått en puss o kram och ett hej då av min skolkille. Jag bara ler...

Idag blir det till att packa paket att skicka iväg. Har sålt barnkläder på Tradera och det är ju kul, men desto tråkigare att packa in allt i påsar, tejpa och skriva adresslappar. Ella vaknade nyss också efter sin sovstund i vagnen och är på ett strålande humör! Utanför skiner solen och himlen är blå, så nu ska jag packa mina paket och sen gå en runda till. Får passa på när vädret lockar med underbar sol!



Dagens Ella kör vi helhjärtat från Me&I



Gladskiten efter vilan i vagnen.
Jeansoverall från Lindex, Nova Star mössa och
Small Paul-napphållare från Babyshop




Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar