In my life

In my life

måndag 17 oktober 2011

Förvaring i glada färger

Har just tagit ett steg närmre mot min affärsidé om att skriva en bok. Vilken sorts bok tänker jag inte avslöja förrän idén har rott i land...om den nu gör det men man kan ju alltid hoppas. Har i alla fall skickat mejl till olika bokförlag så steg 2 är avklarat. Steg 1 var ju förstås manuset.

På tal om annat - förvaring som jag typ alltid tänker på bara för att det finns så många fina förvaringsaskar, burkar, korgar, lådor, backar mm.... Har ju två napp-barn här hemma som jag tänkte skulle få varsin hängd tygkorg vid sängen att ha sina nappar i. Lättast att hitta dem på ett ställe mitt i natten och när de blir äldre, som Ville så kan de ju lära sig att de finns i korgen om de vaknar av just napp-bortgång :-)  De jag vill ha ser ni nedan. De finns på bl.a house of hedda.
Några andra snygga förvaringslådor är ju de av en stor LEGO-bit. Jag blev kär i dem redan i somras då jag för första gången såg dem på Stockhome i Stockholm. Sedan har de ploppat upp på var och varannan hemsida och jag kan inte glömma dessa snygga lådor. Måste köpa såna sen till killarnas rum. Perfekt för duplot, smålegot och alla dessa Bakugan och Lego Ninjago som har en massa små svärd och andra smågrejer. Ja, i julklapp kanske :-)  Vi får se men hit ska de flytta in en vacker dag i alla fall.
Jag tycker dem är snygga som en sjysst inredningspryl. Klockren i mina ögon. Kanske för att jag gillar LEGO?! Ja, vem vet... Ni kan se dem nedan och av alla hemsidor hittade jag dessa på Boinkstore.








Kram och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar