In my life

In my life

söndag 30 oktober 2011

Min bästa inredningskälla

Det började med en IKEA family tidning som hamnade i brevlådan. Jag blev helt frälst i ett repotage som fanns med. En familj som fixade och trixade och hade dekortejp som bästa vän :-)
Jag sparade tidningen för att visa Ida de underbara garderoberna som fanns med, i form av hus. Jättefina verkligen och jag tänkte genast på Ellas rum och "vill ha vill ha vill ha" snurrade i huvudet.

Sen... En dag så kom jag av en slump in på en blogg. En blogg jag fastnade för med alla ideér och denna mamman som fixar...allt känns det som! Impad läste jag mer och mer och helt plötsligt så ser jag bilderna jag såg i IKEA tidningen. Vilket sammanträffande! Jag hade kommit in på den bloggen som jag aldrig kommer sluta läsa. Varje gång jag kikar så får jag alltid mersmak och leendet växer sig större.
Fortfarande är mamma Isabella helt klart min största inspirationskälla till inredning som jag nånsin hittat. Massor med ideér, full med energi och allt blir så jäkla snyggt! Hur gör hon? .....

Jag har bytt några ord med henne och jag frågade om jag fick lov att sno några bilder från hennes bogg och visa i min och självklart fick jag det. Så här kommer några av mina favoritbilder gällande barn.



Här är garderoben jag föll för. Kärlek vid första ögonkastet...



Det är så kul för hon har sådana prylar som jag bloggat om att jag vill ha..
Som tex. elefant-sparbössan och huvudet/förvaringen från LEGO.



Denna delen i rummet fastnade jag också för...Speciellt svanskrokarna.
Den idén kommer jag sno med mig till Ellas rum ;-)
Lite kul att hennes dotter också heter Ella.


Hur snygg är inte deras bakgård på en skala? Full pott enligt mig!
Jag kan liksom inte se mig mätt haha... Så sjukt snyggt, coolt och
framför allt välorganiserat, precis som jag vill ha det.




Denna ideén tänker jag också sno ;-)
Tuff gunga, gjord på en gammal pinnstol.
Tuff tycker jag!
Vad tycker ni?


Det finns så mycket mer att titta på i detta hem och vill ni kika in
i Isabellas blogg så klickar ni här!


Kram!

1 kommentar:

  1. Du är ju bara så go, jag blir alldeles rörd!!!!!!!!!!!!!!
    Söt du är vännen tack för ett rådnande fint inlägg!!

    Här kan du köpa lego huvudet, finsn nu även på cittygross och toysrus men via näten blandannat här: http://www.coolstuff.se/LEGO-Forvaringsklossar

    Hoppas att du får en toppen dag. kram

    SvaraRadera