In my life

In my life

lördag 15 oktober 2011

Kalas till sjunde himlen

.....Kalaset fortsatte från morgonen till i kväll. En toppendag i våra ögon och jag tror att Ville tycker likadant. Han har vart så glad idag och artig. Tackat för varje paket han öppnat och lekt med alla saker som han fick. En lycklig tvååring som log från första gästen kom tills sista gick. "Mona"=moster som gick och Ville grät kroko-tårar. Men det gick fort över då vi efter kvällsmaten satte igång Pippi på de sju haven och killarna fick krypa ner i våra nybäddade sänglakan och äta sitt lördagsgodis. Det såg så mysigt ut och de somnade sedan gott efter en rolig dag.



I morse efter paketöppningen så slängde jag mig i sängen med alla tre små älsklingar och
tittade på Bamse, som Ville fick i present.


Efter frullen och fotbollsträningen med Theodor så var det dax
att fixa cupcakes till kalaset. Blev riktigt goda :-)

Killarna hjälpte till att blåsa ballonger innan
gästerna kom. Mina snyggingar i likadana brallor från H&M.

I väntan på gästerna.... :-)



Kalaset kaaaaan börjaaaa!!! :-P
Glass, cupcakes och glass. Ja, man måste ju ta allt! Haha..

Två av mina älskade änglar

Mitt allt....Vad jag älskar dig!


Nu ska jag gå och lägga mig. Var på väg innan men Ella vaknade och fick käk så nu
blir det att hoppa i säng. I morgon blir det tidigt. Jag och Theodor ska på loppis och sälja av
lite leksaker, barnkläder, mammakläder, POP-böcker mm...
Ida ska vara med de andra två barnen hos Lovisa under tiden. En mysig dag för oss alla :-)
Bästa är att solen ska lysa även i morgon. Hoppas på det!

God natt mina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar