In my life

In my life

tisdag 18 oktober 2011

Återbesök lite lagom sent

Vilket höstrusk! Skönt att vara inne idag då och fixa. Har dock vart ute på en liten morgonpromenad till skolan och lämnat av Theodor, sedan ett väldigt sent återbesök hos min bm. Bara 5 månader sedan nu ;-)
Allt var bra och jag fick mina journaler som alltid är lika kul att läsa och jämföra med de andra.
Dock var ju detta lite skillnad eftersom det var ett snitt men det är kul ändå.
Vägde mig också och hepp! Idag, 5 månader och 5 dagar sedan snittet är jag tillbaka på min utångsvikt jag hade då jag vägde in mig. Så nu är mål 1 avklarat. Nu är det bara vidare till mål 2 som innebär fastare kropp där gravidkilona suttit och minska 2 kg till. Sen är jag nöjd.
Igår kväll körde jag ett body combat pass som jag inte tränat på 2 år och jag blev lite besviken idag när jag jag vaknade utan träningsvärk. Så som jag körde på... Jag vill ju ha träningsvärk. Skön känsla!

När jag vaknade i morse så kändes det som om det vore advent. Om det var att jag hade drömt eller om det var så mörkt och ruggigt ute vet jag inte, men det kändes som jag ville gå och tända stjärnor i fönstrena och börja på att baka lussebullar. Jag väntar nog fock en vecka till. Men bara en.
Jag brukar börja baka lussisar i november och ett år bakade jag 11 omgångar fram till julafton haha. Vem åt upp alla? Inte var det jag i alla fall :-)


Kram på er och trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar