In my life

In my life

lördag 22 oktober 2011

Lyxig helg med sömn

Sovmorgon...Underbart!
Sen massage på det = Lyx!
Ja..om det då inte vore för att jag ytterligare en gång har fått så sjukt ont i ett muskelfäste som jag får ibland. Då kan jag inte komma upp normalt ur sängen. Sjukt ont gör det men som tur var så fick jag Ibumetin-salva och liniment, så förhoppningsvis hjälper det lite.

Igår åkte jag till Växjö med Theodor och i ett gammalt svart SJ-tåg skumpade vi framåt och kom dessutom i tid. Det är mer än vad Öresundstågen och X2000 kan bidra med...X i taket!
Theodor var mer eller mindre chockad när han såg det gamla tåget (som han sa) vi skulle åka med. T.o.m fönster att öppna, som i Lotta på Bråkmakargatan. Ja, det är gamla tåg det där lille gubben...eller inte ;-)

Jag körde sedan hemåt och med älgjakt och en trötthet i ögonen utan dess like, så kämpade jag mig hem på vägen haha. Jag körde verkligen inte för fort...snarare tvärt om för varenda bil körde om mig. SYnd man inte gillar kaffe i sådana lägen, så kanske man hade blivit lite piggare. Hem kom jag till slut, efter tre stopp på vägen för att vila ögonen i en parkeringsficka. Var då dock tvungen att låsa alla dörrar så det inte skulle dyka upp en idiot och slicka framrutan med en kniv...nä usch.. Men det händer ju varenda dag känns det som, att personer bli mördade.

Det blev sängen direkt när jag kom hem och Idas syster Lovisa var här och sov över efter en kväll med mat, vin, barnbus och Idol. Emil åkte ut (vilket jag hoppades på) men det var synd jag missade det ändå.

Nu ska jag försöka lägga mig försiktigt bredvid min son och mysa...Lek är inte prio idag för då kan jag väl inte röra mig. I em ska jag till min vän Agge och spendera eftermiddagen, kvällen och natten hos. En natt utan att gå upp = Lyx och dessutom få sova till i alla fall 08 i morgon. Kommer vara som en ny människa. Aggelito Spa Helsingborg Yes, det är dit jag ska hihi.


Trevlig helg på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar