In my life

In my life

fredag 30 september 2011

Brittsommar

Igår kväll hämtade hela familjen Ida på jobbet för att sen göra något vi aldrig tidigare gjort. Vi var på MAX och köpte mat. Tog det dock med oss hem eftersom att sitta ner och äta...är inte riktigt Villes grej så därför är det bättre att vara hemma så resten av de besökande kan få äta i lugn och ro.
Han gillade dock hamburgaren och åt en hel del. Theodor åt upp hela sin lilla meny så det var ett bra betyg, men sen tryckte vi även bilar och sådana där krispiga stjärnor. Inte bra, inte bra....

Så idag blev det powerwalks! Haha.. Efter att ha lämnat Theodor i skolan gick jag drygt 6km till en vän och tog en te och liten pratstund. Hon fick en flicka två veckor efter oss så de kommunicerade på sitt lilla vis och Ella var glad och ledsen om vartannat....Magen på liten :-(
När killarna skulle hämtas igen så gick jag hemåt och fick då några km till på min tripp, så över en mil idag...det känns skönt. Nu är vi hemma och inväntar Mimmi och Aston som ska vara här till i kväll på lite fredagsmys. Det blir kul! Roligt för Ville också med en kompis att leka med. Theodor har just vart och lekt med en kille i sin klass, så nu är det freagsmyset som börjar ta fart in mot kvällen... Det blir vin för fruns del och cider för min del. Och så lite popcorn så klart....eller hallon kesella som jag fastnat för.




Denna var vid sidan av vägen igår när vi körde hem.
Väldigt spännande tyckte killarna.....och mammorna haha.


 Jodå...bra betyg men jag älskar ju McD.

 Vår glada tjej!

Theodor fick ringa in barnen idag på morgonen.


 Min morgonpromenad på väg mot Torna Hällestad



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar