In my life

In my life

tisdag 18 oktober 2011

Huvudbonad



Provade två mössor på Ella idag och numera tycker hon ju om mössor, till min stora lycka eftersom jag älskar mössor. Matcha och mixa till allt möjligt. Idag har jag en bad hairday så idag sitter Diesel-mössan som en smäck på mitt huvud.
Hittills sedan hon föddes har hon bott i mössan från P.O.P och en annan lurvig från KikKid men nu börjar det bli kallare ute och dessutom har hon nästan växt ur dem. Nya ligger och väntar på att få invigas till hennes nya svarta overall. Svart - perfekt för en möss-älskare haha.



Men mamma, hur ser jag ut!?

Dagens Ella i tröja från NOVA STAR

 Denna söta mössan har Idas mormor stickat. Det
gjorde hon när Ella låg i magen och till den
finns också tossor och en kofta. Jättesött!

 Ser lite lagom rund o go ut i dessa hjälmmössor haha


Såhär kul är det när man kluckar med tungan i gommen
så det kluckar liksom..Ja, ni vet va? ;-)


Nu har jag alla mina tre små ess hemma, varav en sover och en ska
få sitta här och spela. Speldag idag och det passar perfekt när
vädret är som det är. Regn, regn, regn...
Jag ska ta och rensa lite i skåpen. Göra fint och städa. Tycker om
att ha snyggt i skåp och lådor. Speciellt köksskåp och barnens byråar.
Där får jag krupp om en tröja är felvikt haha. Mitt nöje att vika in barnkläder.
Knäpp? Yes, I know men det är ju klart finare och lättare att hitta
kläderna om de är snyggt ihopvikta, eller hur?

Viker ni in kläderna eller slänger ni in dem i en låda lite huller om buller?

Kram!

1 kommentar:

  1. Det finns inga andra alternativ än att vika dom i mina ögon, varför skulle man vilja se barnen i ett dragspel liksom? Det kan väl ingen sträva efter eller? (män isf då men det är ju en sak hahaha). Puss LH

    SvaraRadera