In my life

In my life

torsdag 6 oktober 2011

KaLaS-fIx

Nu går förberedelserna inför killarnas födelsedagskalas här hemma. Theodor ska ju ha disco med sin klasskompis Alice och nästan hela klassen har sagt ja hittills att de kommer, så det blir kul!
Kom på att jag ska göra cupcakes till discot också med guld och silverströssel på. Lite disco-feeling på det hela haha. Jag hade inget pärlsocker sist när jag bakade bullar, så då tog jag sådant strössel på. Coolt tyckte Theodor, så där kom idén fram.

Ville ska ha litet kalas med Astrid Lindgren tema, då han älskar Pippi, Emil, Karlsson och Nils Karlsson Pyssling. Just nu hägrar nog dock Karlsson på taket :-)
Ska göra några roliga kakor till kalaset och så klart en tårta! Theodor och Alice ska ha glasstrutar istället med olika tillbehör barnen kan välja själva. Åh jag älskar sånt här innan kalas! :-D
Ska kolla lite i böcker nu och leta inspiration tror jag...



Min fina fina familj

 Älskar er och oss mest av allt!


 Ida och killarna spelar Super Mario till Theodors lycka :-)


 Inte så ofta mamma själv är med på bild, så här kommer
ett gäng ego ;-)



 Min andra älskvärda hälft.




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar