In my life

In my life

måndag 31 oktober 2011

En helt vanlig måndag

Idag började det nya matnyttiga livet. Mycket färre kolhydrater och mer sallad och protein. Jag är så usel på att äta sallad. Började typ med det när jag träffade Ida för 3,5 år sedan. Nu tycker jag det kan smaka gott och jag kan t.o.m välja en sallad om man äter ute men hmm...jag älskar pasta hihi.
Det har även gott så himla segt med träningen de senaste två veckorna men fr.o.m denna veckan har jag stenbokat måndagar och tisdagar till mina träningsdagar. Sen får Ida köra de andra om hon vill och då kan jag träna hemma men måndag ska jag gå på Body Combat och tisdag Body Pump.
Så i kväll är det dags för Body Combat halv åtta och om jag hinner innan, lite styrka i gymmet.

Skulle fota mina tre små barn idag men den ena springer iväg fortare än den andre haha...och kvar är lilla fotogeniska Ella som ler varje gång man håller Iphonen framför henne haha. Ska läras i tid ;-)
Theodor var likadan men nu tycker han inte det är lika kul. Ville har nästan alltid vägrat titta in i kameran när man bett honom och om han gjort så har man inte hunnit ta för hans snabba små ben haha.
Därav flest bilder på miniskatten i bloggen (om ni undrar).





Är det någon som kan göra fina inbjudningar typ i Photoshop? Skulle behöva göra om ett kort på Ella och skriva dit en text (dop-inbjudan), så om någon själ är villig så skulle jag bli mycket tacksam! ;-)

Nu ska jag provsmaka gulaschsoppan jag gjort till kvällsmat sen blir det busmys med lille Villen. Theodor är ute och leker med en kompis. Cykla cykla cykla :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar