In my life

In my life

lördag 8 oktober 2011

2005-10-08

GRATTIS ÄLSKADE SON PÅ DIN 6-ÅRSDAG!!!

För 6 år sedan vid denna tiden låg jag med världens värkar på Växjö lasarett. Det var en ganska snabb förlossning på 7 timmar. Snabb tyckte jag efter att ha hört att det ibland kan ta 36.
Kl.11.04 föddes du. Alldeles skrynklig och du hade mörkblå ögon och mycket svart hår.
Lyckan över att ha blivit mamma var ofattbar! Jag som velat ha barn sen jag lekte med dockor.

Det var många år sedan... Nu, idag fyller du 6 år och ditt liv har kanske inte alltid varit lätt då du fått åka fram och tillbaka till mamma och pappa, men vi har fixat det bästa för dig och nu är du trygg.
Du har alltid varit en trygg kille och så himla snäll. Lite trotsig så klart och det är du än ;-)
Men du har alltid varit en glad kille som gett så mycket kärlek.

Min äldsta prins, det är du som alltid kommer att vara storebror till dina andra syskon och jag tror att din trygghet, ditt lugn och din snällhet kommer vara bra för dina syskon många gånger i livet.

Älskar dig Theodor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar