In my life

In my life

onsdag 26 oktober 2011

Trejodor Bergman

Dagen börjades med att gå med Ella till BVC och ta 5-månaders sprutan. Ajaj... Det gjorde så ont i mig och det har blivit värre för varje barn. Den togs i alla fall och vi tog även en mätning och vägning på fröken Bergman. Vågen stannade på 8.095 och längden blev 67 cm. Lång och ståtlig tjej :-)

Vi vandrade sedan hemåt och myste i värmen medan regnet och blåsten försökte nå oss från utsidan. Jag slängde upp ännu fler annonser på Tradera med barnkläder och om ni vill kika där så har jag Nike Lola som nickname. Det tog sin lilla tid men nu är det ute i alla fall. Vinst gjorde jag också på en overall jag la ut förra veckan. Köpte den själv på Tradera förra året för 480 spänn och sålde den idag för 650 :-)


Här ligger den otäcka sprutan och väntar...men den är ju bra för de små så..

Theodor (Trejodor) fick ett brev av en kompis igår och jag skrattade när jag läste det.
Brottning i morgon kl.15 minsann hihi...

Det fick bli lite foton på Ella också i eftermiddags...
Och nej, det är inga smutsiga naglar hon har, utan det är nagellack - Metallic om jag får be ;-)





Nu väntas onsdagsmys med min fru, men först ska tripp, trall, trull i säng.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar