In my life

In my life

måndag 24 oktober 2011

Aggelito and I

HEJ!
Det var ett tag sedan. Eller i alla fall några dagar sedan men helgen var fullt ös medvetslös, så jag hann inte sätta mig ner och skriva. Nu har jag en lugn stund över... Theodor har en kompis med sig hem från skolan, Ville önskade se på film och Ella sover ute i vagnen. Själv ska jag ta tag i städningen men det får vänta en liten stund. Har inte suttit ner idag så det är på tiden. En kvart i alla fall :-)

I lördags eftermiddag körde jag till Helsingborg och då till min vän Agge. Vi fick äntligen ihop en kväll tillsammans efter bara sisådär 10 mån haha. Ja, bättre sent än aldrig!
Vi tog en tur på Väla först och där bygger de ju ut och om, så jäklar vad stort det blivit. Ett nytt favvoställe kan jag meddela. Vi käkade lite thai och hennes dotter Natalie var också med oss en stund.
Promenix bland flotta villorna i mörkret blev det sen med hennes hund och efter det sprang vi ner till Hemmakväll (som ligger i hennes hus dessutom) och köpte den fetaste godispåsen och varsin Pucko. Det blev Pucko istället för Smirnoff Ice haha. Det säger ju en del om kvällens terma - SOFT.
Mycket snack och mycket skratt så vi kollade på gamla kort. Så jäääkla pinsamma bilder och ändå var det dessa vi var nöjda med, den dagen vi tog dem för några år sedan. Ja, herregud alltså...
Halv ett sa vi god natt och sen fick jag sova en hel natt utan att bli väckt. Jag vaknade så klart halv tre då Ella brukar vakna men jag kunde bara vända mig om och somna om. Så jäkla gott.


Agge och Natalie i barnens favorit - rulltrappan.

Thaikäk i det nya restauranghålet på Väla.

Nej, jag ska hålla mig till mitt bruna hår haha....

Vårt kvällsgottis..och nej, vi åt inte upp allt ;-)

Så skulle vi då få till en bra bild på oss... och detta är nog den 17:e bilden
och det bara ballade ur..


...Inte ens upp och ner blev vi snygga haha...
Det är bara att konstatera..Vårt fotogeniska oss har försvunnit.
Barnen? Åldern? Orken? Jag vet inte haha...men illa är det ;-)

Ja, det fanns en del bilder på oss i Agges lilla lappis

En gamma bild på oss - NikeSoulies



Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar