In my life

In my life

torsdag 1 september 2011

Sol idag...Underbart

Yes! Det gick som jag planerade - Ville var uppe tidigt och somnade tidigt på förmiddagen istället för runt 12-tiden. Ella likaså...Så nu sover mina små kottar och jag inväntar Lotta Gray & Co som faktiskt nu har landat med flyget på Sturup, om det var i tid vill säga. Lite nervös blev jag nu faktiskt. Har inte vart det tidigare men det är väl mänskligt haha. Inte alltid man har en tidningsredaktörer i sitt hem. Dessutom från en av mina favorittidningar. Den andra är Living.
Theodor är i skolan till kl.13.30 och han förstod inte riktigt vad som skulle ske här idag. Jag försökte förklara och när vi gick förbi tidningsstället på golvet så pekade jag på mama-tidningen och sa att det är dem från den tidningen som ska komma. Då trodde han förstås att det var dem på framsidan som skulle komma haha. Ja, det är inte lätt... :-)


Ville som tvunget skulle ha på sin tjocka tröja när han skulle sova.
Pippi-tröja ju ;-)  Han lär ju inte vara lite varm när han vaknar...


 Ella somnade gott också efter en flaska ersättning.
Idag åt hon en smakis havregrynsgröt också. Det gick ner ;-)



 Min fru´s underbara tjejer....



Syrran höll på att garva ihjäl sig när hon såg bilden på Ella haha... Så till helgen
vet jag en som kommer vilja fota alla kusinerna med GeekBooth :-)


Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar