In my life

In my life

fredag 16 september 2011

Söndagsklubb med DJ Johan

Äntligen fredag! Fredagsmyset är på ingång och om 1,5 timme slutar frun att jobba, sen blir det tacos och efter det film-mys med chips och läsk dagen till ära. Ja, för Ida och Theodor. Jag har aldrig tyckt om kolsyra, chicken som jag är haha, så Ville och jag halsar vatten till fredags-snackset.

Theodors klasskompis kom nyss förbi så killarna drog iväg en runda här runt husen och medan Ella sover och Ville kollar på Emil, så passar jag på att blogga lite.
Sitter och funderar på vad man kan ha för kul på ett barnkalas-disco. Har ni några tips?
Båda killarna fyller år nästa månad och Theodor ska tillsammans med sin klasskompis Alice, ha ett kalas-disco med hela klassen inbjudna. Vi ska hyra en lokal här i Dallan och Theodors pappa som jobbar som DJ, ska komma och spela för kidsen. Så det blir ett äkta disco med blinkande lampor, mixad musik och massa (förhoppningsvis) glada barn :-)
Varm korv tänkte vi...smidigt och bra och istället för tårta tänkte vi ha strutar och glass och massa olika tillbehör så barnen själva kan fixa sina egna glassar. Några andra tips tas tacksamt emot!

Theodor är fast med att han bara önskar sig kläder, accessoarer (som hattar, scarvsar, coola armband och halsband), filmer och inga leksaker. Jag kan dock tillägga att en fotboll skulle han behöva då han tränar på fotbollsskola nu. Kan vara bra att öva på fritiden också ju :-)


Nu kom killarna in här och det blev genast en ljudnivå som heter duga haha... Dags att dra.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar