In my life

In my life

måndag 26 september 2011

Flott för smått

Lite nyheter barnklädersfronten som jag diggar är dessa här nedan.
Jag är svag för coola jeans. Gärna med låga fickor där bak. Tycker ofta kill-jeans är snyggare
än tjej-jeans, så när Ella ska börja ha "riktiga" jeans så kommer dem inhandlas på killavdelningen.
Hon har kill-jeans redan nu som hon ärvt av bröderna men jag har mina favoriter på henne..Hennes jeans-leggings som passar till det mesta. Är rädd hon ska växa ur dem snart, men se så bra... Då ligger det ett par precis likadana i storleken större och väntar på att få användas ;-)



Jeans från I dig denim. Riktigt snygga tycker jag.




 Finfina mössor från Lundmyr. Den stickade hade varit hur söt som helst på Ella till hennes
svarta overall i vinter...och den röda overallen om den svarta blir för liten... och även till
hennes jeansoverall hon har nu, innan den svarta ska användas haha... Ja, en perfekt mössa
för en liten sötlök som Ella ;-)



 Den randiga klänningen och skorna, även dem från Lundmyr är två favoriter. Klänningen skulle
jag gärna vilja ha både som liten storlek och till sommaren när hon slipper ha tjocka
vinterkläder på sig. Tycker Lundmyr börjar ta efter designen som RL har..men jag gillar ändå
denna klänningen. Mmm...julklapp till Ellisen kanske?



Så har vi coola Mini Rodini som ofta har tuffa tryck och cool design. Även lite konstig ibland
enligt mitt tycke, men jag gillar dem oftast ändå. Denna djävulsdräkten var ju lite cool faktiskt. Men att ha till vardags vet jag inte? Men snart är det ju Halloween. Tjo!




 Den här björn-ballerinan diggar jag skarpt! Hur söt som helst och skulle sitta fint på
Vår lilla egna prima ballerina....haha.

 Ja, vad säger man? Kaninisar liksom....I want to my little one. Bara Lisebergs-öronen som fattas ;-)




Kram!

1 kommentar:

  1. I get a Google alert when I enter your site, do you understand
    why?

    Also visit my web site: Yoox.com

    SvaraRadera