In my life

In my life

fredag 2 september 2011

Höstnytt

Barnkläder in my life! Säger jag bara :-)
Vad ska jag göra den dagen barnen blir stora? Haha... Ja, då hoppas jag att jag driver något inom barnbranchen så jag slipper ha ångest över att inte få hålla på med dessa små coola, söta och snygga kläderna/prylarna som finns till vår nästa generation. I love it!

Mössor är något som jag är svag för och vill gärna ha många till varje barn så man kan matcha till dagens outfit. Här nedan är några jag skulle vilja ha till Ville, Ella och mig själv.
 Även ett par snygga skor från Diesel till Ella. Riktigt snygga.










Dessa ovanstående mössorna och skorna kommer från Lucky Little Me



Fann även en så söt mössa jag skulle vilja ha till Ella.
Från Ralph Lauren kommer den och den finns på Babyshop
Lika så den grå koftan. Den hade jag velat se på mina killar.






Dax att hämta Kidsen i skola och förskola.....Eller dagis som jag säger trots att jag är barnskötare och har arbetat på förskola. Dagis har det alltid hetat och jag tycker det låter mycket gulligare till dessa små sötnosar som är små dagisbarn ;-)
Förskola tycker jag egentligen det heter, det Theodor går på nu. FÖRskola innan 1:an. Lekis hette det på min tid. Vad säger ni?


Kram banan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar