In my life

In my life

torsdag 29 september 2011

Picknick på gården

Vilde Ville vaknade verkligen på fel sida idag. Skrik och gnäll från första stund....och det fortsatte så
vackert när vi kom hem från förskolan också. Härlig eftermiddag, tänker man då för jag vet att är det så...Ja, då är det så. Jag gjorde i alla fall mat till oss och gjorde mysigt genom att ha picknick ute på gården, då vi åt mat i kåsor. Theodor tyckte det var mysigt medan Ville sa färdig hela tiden. Lockade till slut i hela hans portion i alla fall sen fortsatte gnället. Varför? Jag vet inte...
Jag o Theodor busade med honom men det hjälpte inte, så efter en halvtimme tröttnade mamman och tog Villen under armen och gick in. Valfri film eller annons på blocket? Jo, det blev valfri film så Emil har gått hett här nu. Emil, napp och vattenflaska. Då är livet på topp enligt Ville Carl Elliot.








Skulle egentligen ha tränat box i kväll men jag väljer att vara hemma med min fru i kväll. Känner hon behöver det..o jag behöver också henne. Saknar ibland så då väljer jag det som är viktigast så klart - min familj. Igår tränade jag spinning och i förrgår var jag iväg och gymmade + powerwalk. Gick sedan och vägde mig också när jag bokade tid för återbesök som jag inte varit på än av olika skäl. Så i oktober ska jag dit och vågen stannade på prick 61,0kg, vilket innebär ett kilo kvar till startvikten på inskrivningen. Då är det ett kilo kvar till mål 1. Mål 2 blir att få fastare kropp. Har börjat se på mina armar nu att de är på väg tillbaka på rätt väg, men magen och benen har en del att ta igen haha.
Mål 3.....Det får vi se då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar